gototopgototop

VÁSÁRLÓI INFORMÁCIÓK

 

Ezen az oldalon a webáruházunkban történő vásárlással kapcsolatban felmerülő kérdésekre igyekszünk rövid, áttekinthető formában választ adni az érdeklődők részére. Az információk az egyes kérdésekre kattintva válnak láthatóvá. Amennyiben nem kapott kielégítő választ kérdésére, forduljon bizalommal munkatársainkhoz.

AQUA-FILT Víz- és Uszodatechnikai Kft.

Székhelyünk és telephelyünk címe: H-9400 Sopron Faller Jenő utca 12.
Cégjegyzékszám: CG-08-09-006767
Adószám: 11467687-2-08
Telefon: +36-99/510-015
E-mail: Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
GPS: N 47.68817 E 16.60982

Cégünk 1994-ben kezdte meg tevékenységét a technológiai vízelőkészítés és az ivóvíz előkészítés területén. Célunk, a szakszerű és gyors kiszolgáláson keresztül tartós és megbízható üzleti kapcsolatok elérése partnereinkkel. Munkánkat a legjobb minőségű hazai és külföldi alapanyagok és termékek alkalmazása, a műszaki berendezések folyamatos fejlesztése, valamint a személyi állomány folyamatos képzése jellemzi. A költséghatékony műszaki megoldások alkalmazása mellett hangsúlyt fektetünk vízkészleteink és környezetünk védelmére. 2004-től ISO 9001:2001 minőségbiztosítási rendszer szerint működünk.
Működési területünk elsősorban Észak-Nyugat Magyarországra terjed ki. Megrendelőink között magánszemélyek, kisvállalkozások, állami intézmények, kis- és multinacionális vállalatok egyaránt megtalálhatók.

Fő profiljaink:

  • Háztartási és ipari vízkezelés, vízelőkészítés / összeszerelés, kereskedelem, szerviz szolgáltatások

  • Ipari szennyvízkezelés / összeszerelés, kereskedelem, szerviz szolgáltatások

  • Egyedi műanyag tartályok és aknák / gyártás, értékesítés

  • Uszodatechnika / magán és közcélú medencék létesítése, kereskedelem, szerviz szolgáltatások

  • Szauna, wellness / komplett berendezések és kiegészítők kereskedelme


Egyéb tevékenységeink:

  • Rozsdamentes acél termékek / gyártása

  • Rozsdamentes acél anyagok / bérmunkában történő megmunkálása

  • Kerti tavak, szökőkutak / berendezések gyártása, értékesítése, kiegészítők kereskedelme

  • Abraziv vízsugaras CNC vágás / szinte minden anyagot 0-300mm anyagvastagságig

  • Gyémánt technológiás kőzet és vasbeton fúrás / d250mm átmérőig

Weboldalunkon és webáruházunkban a vonatkozó jogszabályi előírásoknak megfelelően az általános forgalmi adót is tartalmazó bruttó árakat tűntetjük fel mivel a webáruházban megrendelt termékek kiszolgálása központi gyűjtőraktárunkból történik, ezért egyes termékek esetében a feltüntetett árak eltérhetnek az üzletünkben alkalmazott árainktól. A webáruházban feltüntetett árak csak webáruházunkban történő megrendelés és futárral történő kiszállítás esetén esetén érvényesek.

altAmennyiben az ön által megrendelt termékek raktárunkban rendelkezésre állnak, és ön a 3 munkanapon belül történő rendelés feladást választja akkor megrendelését munkatársaink leterheltségétől függően minél hamarabb, de legfeljebb 3 munkanapon belül átadjuk szerződött partnerünk, a 24H futárszolgálat részére. Amennyiben ön az 1 munkanapon belül történő rendelés feladást választja és a megrendelésen szereplő termékek raktárunkban rendelkezésre állnak, úgy a munkanapokon déli 12 óráig leadott megrendelését még aznap, déli 12 óra után leadott rendelését pedig a következő munkanapon adjuk át szerződött partnerünk, a 24H futárszolgálat részére.

A 24H futárszolgálat az ön megrendelését, általában az átvételt követő munkanapon szállítja ki az ön által megjelölt szállítási címre 9-17 óra között. Sürgős esetben lehetőség van szombati kiszállításra is, azonban ez nem minden településen érhető el, ezért kérjük, hogy ilyen igény esetén előzetesen egyeztessen kollégáinkkal a +36-99/510-015 telefonszámon!

A webáruházunkban értékesített termékek adatlapján, valamint a termék listában a termék neve mellett minden esetben feltűntetjük a választható legrövidebb szállítási határidőt. Amennyiben ön több különböző szállítási határidejű terméket rendel, és részteljesítésre vonatkozó igényét külön nem jelzi, akkor a leghosszabb szállítási határidővel rendelkező termék szállítási határideje az irányadó. Fontos tudni, hogy a feltüntetett szállítási határidők tájékoztató jellegűek, a pontos szállítási határidőt kollégáink minden esetben írásban igazolják vissza önnek mivel ez az aktuális készlet függvényében változhat.

A webáruházunkban található termékek nagy részét raktárról szolgáljuk ki. Azonban előfordulhat, hogy egy-egy termékből átmeneti készlethiány alakul ki. Munkatársaink ebben az esetben az ön által megadott elérhetőségek egyikén tájékoztatják a várható szállítási határidőről, és amennyiben az önnek nem megfelelő, elállhat a megrendeléstől. Ha fentiekkel kapcsolatban további kérdése van forduljon bizalommal munkatársainkhoz.

altA megrendelés webáruházunkban történő leadása után az ön által megadott email címre automatikusan elküldjük megrendelése adatait. Fontos, hogy ez egy automatikusan generált levél így nem tekinthető megrendelés visszaigazolásnak, csak azt igazolja, hogy rendszerünk fogadta megrendelését. Megrendelését kollégáink egy újabb emailben igazolják vissza a megrendelés tételeinek előkészítését követően. Amennyiben megrendelésével kapcsolatban kérdés merül fel (pl. átmeneti termékhiány, szállítási határidő változás stb.), úgy a helyzet tisztázása érdekében kollégáink a lehető legrövidebb időn belül megkísérlik felvenni önnel a kapcsolatot. Ennek érdekében kérjük, hogy lehetőség szerint olyan telefonszámot adjon meg, melyen munkanapokon 8:00-16:00 közt elérhetjük önt!

Megrendelés visszaigazolásán feltüntetjük szállítási azonosítóját, mejnek segítségével igény esetén közvetlenül a kiszállítást végző 24H futárszolgálat ügyfélszolgálatán érdeklődhet megrendelésének kiszállításával kapcsolatban.

A megrendelt termékeket 6000 Ft minimális rendelési érték felett a 24H futárszolgálattal juttatjuk el önnek. A szállítás bruttó díjai jelenleg a következőképpen alakulnak:

 

A megrendelt termékek
össztömege
Szállítási és csomagolási költség
3 munkanapon belüli rendelés feladással 1 munkanapon belüli rendelésfeladással
0-2 kg 1 200 Ft 3 700 Ft
2,1-5 kg 1 700 Ft 4 200 Ft
5,1-10 kg 2 200 Ft 4 700 Ft
10,1-20 kg 2 500 Ft 5 000 Ft
20,1-30 kg 3 200 Ft 5 700 Ft
30,1-40 kg 3 500 Ft 6 000 Ft
40,1-50 kg 4 200 Ft 6 700 Ft
50,1-80 kg 6 200 Ft 8 700 Ft
80,1-100 kg 7 500 Ft 10 000 Ft
100,1-200 kg 10 500 Ft 13 000 Ft
200,1-300 kg 12 200 Ft 14 700 Ft
300,1-500 kg 14 000 Ft 16 500 Ft
500 kg felett egyedi ajánlat alapján

 

 

Fontos tudnivaló!

Fontos tudni, hogy a hatályos jogszabályok értelmében webáruházunkban megtalálható, a 210/2009. (IX. 29.) Korm. rendelet szerint üzletkötelesnek minősülő termékeket magánszemélyek részére webáruházunkban NEM értékesítjük. Ezeket a termékeket magánszemélyek részére kizárólag soproni telephelyünkön található üzletünkben szolgáljuk ki, azonban az üzletünkben alkalmazott árak eltérhetnek a webáruházunkban megjelenő áraktól!

altAz ön választásától függően átvételkor készpénzben vagy (előzetes egyeztetés után) a megrendelést követően előlegszámla ellenében, előre utalással tudja kiegyenlíteni. Fontos, hogy előre utalásnál a közlemény rovatban mindenképpen tűntesse fel az előlegszámlán található hivatkozási számot! Előre utalás esetén a webáruházban feltűntetett várható feladási idő a megrendelt termékek ellenértékének bankszámlánkon történő jóváírásától értendő.

 

Bankszámla számunk:

AQUA-FILT Víz- és Uszodatechnikai Kft.

17600011-00479756-00200004

Sopron Bank Burgenland Zrt.

 

Bruttó 500 000 Ft értékű megrendelése esetén egyéb megállapodás hiányában jelenleg csak előreutalással történő fizetésre van mód. Szerződött partnereink részére halasztott fizetési határidejű vásárlás lehetőségét is biztosítjuk, ennek részleteivel kapcsolatban forduljon bizalommal munkatársainkhoz.

altCégünk kínálatában több mint 5000 féle termék található a nagyméretű műanyagtartályoktól az ipari alapvegyszereken át az apró pótalkatrészekig bezárólag.
Természetesen, a teljes termék palettát annak mennyisége és az egyes elemek speciális felhasználási, szállítási módja miatt nem áll módunkban webáruházunkban megjeleníteni, azonban folyamatosan törekszünk arra, hogy termékeink többsége elérhető legyen partnereink részére webáruházunkban is. Ennek érdekében termékeinket folyamatosan növekvő választékban tesszük elérhetővé webáruházunkban.
Amennyiben egy terméket nem talál, azt javasoljuk, email-ben vagy a kapcsolat menüpont segítségével egyeztessen munkatársainkkal, hogy a kérdéses termék rendelkezésre áll-e.

A webáruházunkban található termékek jelentős része üzletünkben személyesen is megvásárolható, azonban mivel a webáruházban megrendelt termékek kiszolgálása központi gyűjtőraktárunkból történik, ezért egyes termékek esetében a feltüntetett árak eltérhetnek az üzletünkben alkalmazott árainktól. A webáruházban feltüntetett árak csak webáruházunkban történő megrendelés és futárral történő kiszállítás esetén esetén érvényesek.
A folyamatosan változó árukészlet miatt azt javasoljuk, mielőtt ellátogat üzletünkbe telefonon egyeztessen munkatársainkkal, a megvásárolni kívánt termék áráról és az üzletünkben rendelkezésre álló készletről.

Üzletünk címéről, elérhetőségeinkről és nyitvatartásunkról ide kattintva juthat bővebb információhoz.

altAmennyiben a termék házhoz szállítása után kíván a vásárlástól elállni, azt az áru átvételét követő 14 napon belül, indoklás nélkül megteheti. Ennek módjáról a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló, 45/2014. (II. 26.)  számú kormányrendelet rendelkezik.
A vásárlástól való elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette.
A terméket eredeti, sértetlen állapotban kell a számlával, ill. eredeti garanciális okmányokkal (amit természetesen mellékeltünk a kiszállított termékhez) együtt visszajuttatnia címünkre:

AQUA-FILT Víz- és Uszodatechnikai Kft. 9400 Sopron Faller Jenő utca 12.

Az elállási jog gyakorlásának módjáról részletes információkat a jelen oldalon található Általános Szerződési Feltételekben olvashat. Amennyiben további kérdése merül fel forduljon bizalommal munkatársainkhoz.

altAmennyiben a megvásárolt termékkel kapcsolatban bármilyen panasza merül fel, lépjen kapcsolatba munkatársainkkal az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. email címen vagy a +36-99/510-015 telefonszámon. Munkatársaink reklamációjáról minden esetben jegyzőkönyvet vesznek fel a vonatkozó jogszabályi előírásoknak megfelelően, és minden tőlük telhetőt elkövetnek azért, hogy panaszát a legrövidebb időn belül az Ön számára is megnyugtatóan rendezzék.

Amennyiben ez mégsem sikerülne, úgy jogosnak vélt fogyasztói panaszával nem kell feltétlenül hosszadalmas peres eljárásokba bocsátkoznia, a bíróság helyett választhatja a megyei Fogyasztóvédelmi Békéltető Testületet is.
A fogyasztóvédelemről szóló 1993. évi CLV. törvény alapján megalakult Győrben a megyei Fogyasztóvédelmi Békéltető Testület, amely a Győr-Moson-Sopron Megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett működik.
A testület 20 tagja közül tíz főt a vállalkozók képviseletében a kamarák, tíz főt pedig a fogyasztók képviseletében a fogyasztóvédelmi civil szervezetek javasoltak.
A törvény szellemében a békéltető testület eljárásának célja a fogyasztó és a gazdálkodó szervezetek közötti vitás ügyek egyezségen alapuló rendezésének megkísérlése, ennek eredménytelensége esetén pedig az ügynek a fogyasztói jogok gyors, hatékony és egyszerű érvényesítésének biztosítása melletti eldöntése.
Ez jelzi, hogy Ön olyan jogorvoslati lehetőséggel rendelkezik, amely a bírósági útnál sokkal gyorsabb, kevésbé költséges és egyszerűbb. Célunk, hogy gyorsan, és hatékonyan segítsük a fogyasztói panaszok megoldását.
A békéltető testület hatáskörébe az áruk és a szolgáltatsok minőségével, biztonságával és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződések megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogviták bíróságon kívüli rendezése tartozik.
A testület a fogyasztói panaszok miatti eljárást a Soproni Kereskedelmi és Iparkamara működési területén működő vállalkozások esetében Sopronban tartja. Kamara székházának címe: H-9400 Sopron, Deák tér 14.
A panaszokat írásban kell benyújtani a megyei békéltető testülethez a következő címre:
Fogyasztóvédelmi Békéltető Testület: H-9021 Győr, Szent István út 10/A., I. em. 102.
Bővebb felvilágosítás, további információ az alábbi telefonszámon kérhető: +36-96/520-202

Ezen felül az ön rendelkezésére áll az Európai Bizottság által üzemeltetett Online Vitarendezési Platform is, melynek működéséről részleteket az alábbi linken talál.

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) az AQUA-FILT Víz- és Uszodatechnikai Kft. (továbbiakban: Szolgáltató), és a Szolgáltató által a www.aqua-filt.hu weboldalon keresztül nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (a továbbiakban: Ügyfél) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (Szolgáltató és Ügyfél a továbbiakban együttesen: Felek). Az ÁSZF minden jogügyletre és szolgáltatásra vonatkozik, amely a www.aqua-filt.hu weboldalon keresztül történik, függetlenül attól, hogy annak teljesítése Magyarországról vagy külföldről, a Szolgáltató vagy közreműködője által történik.

Szolgáltató Adatai:

1. Általános tudnivalók, a Felek közötti szerződés létrejötte

1.1. A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a www.aqua-filt.hu weboldalon (a továbbiakban: Weboldal) található elektronikus áruházon (a továbbiakban: AQUA-FILT Webáruház) keresztül történik. Továbbá jelen ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan kereskedelmi ügyletre Magyarország területén, amely jelen szerződésben meghatározott Felek között jön létre. Az AQUA-FILT Webáruházban történő vásárlást az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény ("Elkertv.") szabályozza.

1.2. Az AQUA-FILT Webáruházban történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon.

1.3. Az AQUA-FILT Webáruház szolgáltatásainak jelentős része elérhető minden felhasználó számára, regisztráció nélkül is. Egyes szolgáltatások azonban regisztrációhoz (majd belépéshez) kötöttek, melyre az ÁSZF-ben rögzítetteknek megfelelően bárki jogosult.

1.4. A megrendelés leadását követően a szerződés, annak teljesítéséig szabadon és következmény nélkül módosítható, illetve lemondható. Erre telefonon és elektronikus levélben van lehetőség. A Felek között az áru megvásárlásával magyar nyelven létrejött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, a Szolgáltató azt iktatja, és annak létrejöttét követő 5 évig őrzi.

1.5. A szerződés nyelve magyar.

1.6. A Szolgáltató semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát.

1.7. Ügyfélszolgálat: AQUA-FILT Víz- és Uszodatechnikai Kft.

2. Regisztráció

2.1. A Weboldal fejlécében található menüpont segítségével, az ott található adatlap kitöltésével kerülhet sor a regisztrációra. Az Ügyfél a Weboldalon történő regisztrációjával kijelenti, hogy jelen ÁSZF, és a Weboldalon közzétett Adatvédelmi nyilatkozat feltételeit megismerte és elfogadja, az Adatvédelmi nyilatkozatban foglalt adatkezelésekhez hozzájárul.

2.2. A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha az Ügyfél a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely, nem a Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válik. A Szolgáltató minden regisztrációt egy önálló jogi személyként kezel. A korábban rögzített adatok megváltoztatására bejelentkezés után, a Személyes beállítások linkre kattintást követően elérhető Személyes adatok módosítása menüpontban van lehetőség, amely az aktív megrendelések adatait is érintheti. Szolgáltatót a regisztrált adatok ügyfél által történő megváltoztatásából eredő kárért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

3. Megrendelés

3.1. A vásárolandó áruk lényeges tulajdonságait, jellemzőit, az áruk használatára vonatkozó utasításokat a konkrét árucikk adatlapjáról lehet megismerni azzal a kiegészítéssel, hogy az áru részletes tényleges tulajdonságait a termékhez mellékelésre kerülő használati utasítás tartalmazza. A Szolgáltató szerződésszerű teljesítésének minősül, ha a termék a weboldalon vagy a használati utasításban nyújtott tájékoztatásnál kedvezőbb, előnyösebb tulajdonságokkal rendelkezik. Ha a vásárlás előtt az áruval kapcsolatban kérdése merülne fel, ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésére. Az általunk forgalmazott termék - ahol ezt a jogszabályok előírják - használati utasítását az áruhoz mellékeljük. Ha véletlenül nem kapná kézhez az áruval együtt a kötelező használati utasítást, azt azonnal - mielőtt az árut használatba veszi - jelezze vevőszolgálatunknál, pótoljuk. Amennyiben a Weboldalon található bármely áru minőségével, alapvető tulajdonságával, használatával, használhatóságával kapcsolatban, a weboldalon közölteknél több információra van szüksége, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.

3.2. A vételár mindig a kiválasztott termék mellett feltüntetett összeg, amely ha nincs külön jelölve, az általános forgalmi adót már tartalmazza. A termékek vételára nem tartalmazza a kiszállítás költségét, valamint visszaváltható göngyölegben értékesített termékek esetén a göngyöleg betét díját.

3.3. A Weboldalról megrendelhető termékek árai változtatásának jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát kedvezőtlenül nem befolyásolja.

3.4. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Weboldal felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" Ft-os vagy "1" Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.

3.5. A megrendelést a Szolgáltató Weboldalán keresztül csak regisztrált Ügyféltől, és csak akkor fogadja el, ha az Ügyfél a megrendeléshez szükséges valamennyi mezőt maradéktalanul kitölti. A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

3.6. Megrendelés feladására az AQUA-FILT Webáruházban a regisztrációt követő bejelentkezés, majd a Kosár használatával van lehetőség. Az Ügyfél a kiválasztott termékeket a terméklistában illetve az egyes termékekre kattintást követően megjelenő, a termék részletes adatait ismertető termékadatlapon található "Kosárba rakom" link használatával teheti Kosarába a kívánt mennyiségben. A Kosár tartalmának módosítására a Kosár vagy a "Mi van a kosaramban?" linkre kattintást követően van lehetőség, ahol megtekinthető, módosítható vagy törölhető a Kosár tartalma. Amennyiben az Ügyfél a Kosár tartalmát véglegesítette, a Pénztár linkre kattintást követően megjelenő összegző oldalon ellenőrizheti a megrendelés feladása előtt rendelése adatait, módosíthatja a számlázási és szállítási címet, kiválaszthatja a fizetés és a szállítás módját, valamint megjegyzést fűzhet megrendeléséhez. Az összegző oldalról a Vissza linkre kattintást követően az Ügyfél ismét igényeinek megfelelően módosíthatja Kosarának tartalmát, illetve egyéb adatait. A megrendelés feladására, az ajánlat elküldésére a Pénztár összegző oldalon található Rendelés elküldése linkre kattintást követően kerül sor.

4. Adatbeviteli hibák javítása

4.1. Az Ügyfélnek a rendelés bármely szakaszában és a megrendelés Szolgáltató részére való elküldéséig a Webáruházban bármikor lehetősége van az adatbeviteli hibák javítására a megrendelési felületen (pl. termék törlése a kosárból a „Törlés” feliratra kattintva).

5. Ajánlati kötöttség, visszaigazolás

5.1. Az Ügyfél által elküldött ajánlat (megrendelés) megérkezését a Szolgáltató késedelem nélkül, automatikus visszaigazoló e-mail útján legkésőbb 24 órán belül visszaigazolja az Ügyfél részére, mely visszaigazoló e-mail tartalmazza az Ügyfél által a vásárlás, vagy a regisztráció során megadott adatokat (pl. számlázási és szállítási információk), a rendelés azonosítóját, a rendelés dátumát, a megrendelt termékhez tartozó elemek felsorolását, mennyiségét, a termék árát, szállítási költséget és a fizetendő végösszeget. Ez a visszaigazoló email kizárólag tájékoztatja az Ügyfelelt arról, hogy a megrendelése a Szolgáltatóhoz megérkezett.

5.2. E visszaigazoló e-mail nem minősül a Szolgáltató részéről az Ügyfél által tett ajánlat elfogadásának, és e visszaigazolással érvényes szerződés nem jön létre a Szolgáltató és Ügyfél között.

5.3. A Szolgáltató az Ügyfél megrendelését (ajánlatát) külön elfogadó e-mail útján fogadja el, melyben az Ügyfelet tájékoztatja egyebek mellett a szerződés létrejöttéről, illetve a várható szállítás idejéről. Érvényes szerződés a felek között ekkor jön létre.

5.4. Az Ügyfél mentesül az ajánlati kötöttség alól, ha késedelem nélkül, vagyis 1 munkanapon belül nem kapja meg Szolgáltatótól az elküldött rendelésére vonatkozó külön elfogadó e-mailt.

5.5. Ha az Ügyfél rendelését már elküldte a Szolgáltató részére és hibát vesz észre a visszaigazoló e-mailben szereplő adatok tekintetében, azt 1 napon belül jeleznie kell a Szolgáltató felé vagy a jelzést megteheti akkor, amikor a Szolgáltató telefonon felveszi vele a kapcsolatot, a nem kívánt rendelések teljesítésének elkerülése érdekében.

5.6. A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.

6. Szállítási és fizetési feltételek

6.1. A kiszállítással megjelölt megrendelések esetén a fuvardíjat az Ügyfél viseli oly módon, hogy a fuvardíj a számlán feltüntetésre kerül. Az Ügyfél az aktuális szállítás díjáról jelen oldalon tájékozódhat. Ha egy Ügyféltől azonos napon több megrendelés is érkezik, ezek a házhoz szállítás díja szempontjából külön kerülnek figyelembevételre. Amennyiben az Ügyfél a második rendelés leadásakor jelzi és erre a Szolgáltató visszajelzése alapján, még van lehetőség, a Szolgáltató összevonhatja a megrendeléseket, a már elindított csomagok utólagos összevonására nincs mód. A Szolgáltató a szállítási díj változtatásának jogát fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja.

6.2. Szolgáltató a rendelés teljesíthetőségét követően lehetőséget biztosít Ügyfélnek a kiszállítási időpont megválasztására, mely nem konkrét időpontot jelöl, csak közelítő szállítási intervallum kiválasztására szolgál. Meghatározott órára történő kiszállítást a Szolgáltatónak nem áll módjában vállalni. A Webáruházban szereplő termékek leírásában közölt szállítási határidők kizárólag tájékoztató jellegűek, a tényleges szállítási határidő minden esetben a rendelési visszaigazolásban szerepel.

6.3. A megrendelt terméket - az Ügyfél előzetes jelzés alapján - személyesen is átveheti a Szolgáltató telephelyén annak nyitvatartási idején belül: H-9400 Sopron Faller Jenő utca 12.

6.4. A Weboldalon megrendelt szolgáltatásokat a Szolgáltató az Ügyfélnek e-mailben küldött rendelési visszaigazolásban szereplő helyszínen teljesíti.

6.5. Az Ügyfél a Szolgáltató által biztosított fizetési módokról illetve átvételi lehetőségekről jelen oldalon tájékozódhat.

7. Elállás jog

Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban „Fogyasztó”).

Fogyasztó jogosult a termék adásvételére irányuló szerződés esetén

a) a terméknek,

b) több termék szolgáltatásakor az utoljára szolgáltatott terméknek,

a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy (14) napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni.

Fogyasztó a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.

Fogyasztót nem illeti meg az elállási jog 

  • lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;
  • olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.

7.1. Elállási jog gyakorlásának a menete

7.1.1. Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) a jelen ÁSZF 1. pontjában feltüntetett elérhetőségek igénybevételével a Szolgáltató részére. Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát a Szolgáltató részére.

7.1.2. A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát a 7. pontban meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta.

7.1.3. Mindkét esetben a Szolgáltató e-mailben haladéktalanul visszaigazolja a Fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését.

7.1.4. Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 14 naptári napon belül (akár a 14. naptári napon) elküldi a Szolgáltatónak.

7.1.5. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mail vagy telefaxon keresztül történő értesítés esetén az e-mail illetve a fax küldésének idejét veszi figyelembe a Szolgáltató a határidő számítás szempontjából. A Fogyasztó levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.

7.1.6. Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Szolgáltató 7.1.8. pontban feltüntetett címére indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha Fogyasztó a 14 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket.

7.1.7. A termék Szolgáltató címére történő visszaküldésének költsége Fogyasztót terheli. A Szolgáltatónak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldésének költségének kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli. A házhoz szállítással vásárolt termékek elállási joga a Szolgáltató szaküzleteiben is gyakorolható. Az Ügyfél kérésére Szolgáltató gondoskodik a visszaszállítás bonyolításáról, erre vonatkozó igényeket Szolgáltató ügyfélszolgálata fogadja.

7.1.8. Átvevőpont: H-9400 Sopron Faller Jenő utca 12.

7.1.9. Ha Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Fogyasztó a Szolgáltató által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott. A Szolgáltató jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy Fogyasztó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a Szolgáltató a korábbi időpontot veszi figyelembe.

7.1.10. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz a Szolgáltató, kivéve, ha Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.

7.1.11. Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

8. Jótállás

8.1. Kötelező jótállás

8.1.1. A Szolgáltatót termékeire vonatkozóan a polgári törvénykönyv és a 151/2003. Korm. rendelet alapján jótállási kötelezettség terheli, amely azt jelenti, hogy a jótállás időtartama alatt a felelősség alól csak akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba a termék nem rendeltetésszerű használatára vezethető vissza.

8.1.2. A jótállás időtartama (a jótállási idő) a tényleges teljesítéssel, tehát a terméknek az Ügyfél részére történő átadásával, vagy a termék üzembe helyezésével kezdődik.

8.1.3. Tartós fogyasztási cikknek minősülnek az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) Kormányrendelet mellékletében felsorolt termékek, melyekre a jogszabály egy éves kötelező jótállási időtartalmat ír elő.

8.1.4. Jótállás esetén az Ügyfelelt ugyanazon jogok illetik meg, mint az 9.1. pontban, a kellékszavatosságról szóló részben feltüntetettek.

8.1.5. A Szolgáltató jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

8.1.6. Az Ügyfelet azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Ezen korlátozásoktól függetlenül Vásárlót a jótállásból fakadó jogok a 9.1 és a 9.2 pontokban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

8.2. Önkéntes jótállás

8.2.1. Szolgáltató az általa értékesített termékekre vonatkozóan a Weboldalon, a Termék ismertetőjében megjelölt időtartamú jótállást (garancia) vállal, amely a kormányrendelet szerinti időtartamnál hosszabb is lehet. Szolgáltató az egyes termékekre vonatkozó jótállás időtartamát legkésőbb a termék Ügyfél általi átvételekor adott garanciajegyen (jótállási jegyen) szereplő adatok útján közli.

9. Szavatosság

9.1. Kellékszavatosság

9.1.1. Az Ügyfél a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet. Fogyasztói szerződés esetén az Ügyfél az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait az Ügyfél érvényesíteni már nem tudja.

9.1.2. Nem fogyasztóval kötött szerződés esetén a jogosult az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.

9.1.3. Az Ügyfél – választása szerint – kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ügyfél által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést az Ügyfél nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szolgáltató költségére az Ügyfél is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

9.1.4. Az Ügyfél a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban köteles viselni, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.

9.1.5. Az Ügyfél köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a Szolgáltatóval.

9.1.6. Az Ügyfél közvetlenül a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

9.1.7. A szerződés teljesítésétől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha az Ügyfél igazolja, hogy a terméket a Szolgáltatótól vásárolta (számla vagy a számla másolatának bemutatásával). Ilyen esetben a Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája az Ügyfél részére történő átadást követően keletkezett. Amennyiben a Szolgáltató bizonyítani tudja, hogy a hiba oka az Ügyfélnek felróható okból keletkezett, nem köteles az Ügyfél által támasztott szavatossági igénynek helyt adni. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már az Ügyfél köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

9.1.8. Ha az Ügyfél a szavatossági igényét a terméktől - a megjelölt hiba szempontjából - elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a termék egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek.

9.2. Termékszavatosság

9.2.1. A termék (ingó dolog) hibája esetén a fogyasztónak minősülő vásárló – választása szerint – az 9.1. pontban meghatározott jogot vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

9.2.2. Az Ügyfelet azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét az Ügyfél a gyártóval szemben érvényesítheti.

9.2.3. Termékszavatossági igényként az Ügyfél kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén az Ügyfélnek kell bizonyítania.

9.2.4. Egy termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

9.2.5. Termékszavatossági igényét az Ügyfél a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. Az Ügyfél a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó felelős.

9.2.6. Az Ügyfél termékszavatossági igényét az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával (Szolgáltató) szemben gyakorolhatja.

9.2.7. A Ptk. értelmében gyártónak minősül a termék előállítója és forgalmazója.

9.2.8. A gyártó, forgalmazó (Szolgáltató) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

9.2.9. A gyártónak, forgalmazónak (Szolgáltató) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

10. Felelősség

10.1. A Weboldalon található információk jóhiszeműen kerültek felhelyezésre, azonban azok kizárólag tájékoztató célt szolgálnak, az információk pontosságáért, teljességéért Szolgáltató nem vállal felelősséget.

10.2. Az Ügyfél a Weboldalt kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan, súlyos gondatlansággal, vagy bűncselekménnyel okozott, továbbá az életet, testi épséget, egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően.

10.3. Szolgáltató kizár minden felelősséget a Weboldal használói által tanúsított magatartásért. Az Ügyfél teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért, Szolgáltató ilyen esetben teljes mértékben együttműködik az eljáró hatóságokkal a jogsértések felderítése végett.

10.4. A szolgáltatás oldalai olyan kapcsolódási pontokat (linkeket) tartalmazhatnak, amely más szolgáltatók oldalaira vezet. Ezen szolgáltatók adatvédelmi gyakorlatáért és más tevékenységéért Szolgáltató nem vállal felelősséget.

10.5. Az Ügyfelek által a Weboldal használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat a Szolgáltató jogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében a Szolgáltató jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni.

10.6. Az Internet globális jellege miatt az Ügyfél elfogadja, hogy a Weboldal használata során a vonatkozó nemzeti jogszabályok rendelkezéseit is figyelembe véve jár el. Amennyiben a Weboldal használatával összefüggő bármely tevékenység az Ügyfél államának joga szerint nem megengedett, a használatért kizárólag az Ügyfelet terheli a felelősség.

10.7. Amennyiben az Ügyfél a Weboldalon kifogásolható tartalmat észlel, köteles azt haladéktalanul jelezni Szolgáltatónak. Amennyiben Szolgáltató jóhiszemű eljárása során a jelzést megalapozottnak találja, jogosult az információ haladéktalan törlésére vagy annak módosítására.

11. Szerzői jogok

11.1. A Weboldal szerzői jogvédelem alatt áll. Szolgáltató a szerzői jogi jogosultja vagy a feljogosított felhasználója a Weboldalon, valamint a Weboldalon keresztül elérhető szolgáltatások nyújtása során megjelenített valamennyi tartalomnak: bármely szerzői műnek, illetve más szellemi alkotásnak (ideértve többek közt valamennyi grafikát és egyéb anyagokat, a Weboldal felületének elrendezését, szerkesztését, a használt szoftveres és egyéb megoldásokat, ötletet, megvalósítást).

11.2. A Weboldal tartalmának valamint egyes részeinek fizikai vagy más adathordozóra mentése vagy kinyomtatása magáncélú felhasználás céljából vagy a Szolgáltató előzetes írásbeli hozzájárulása esetén engedélyezett. A magáncélú felhasználáson túli felhasználás – például adatbázisban történő tárolás, továbbadás, közzé- vagy letölthetővé tétel, kereskedelmi forgalomba hozatal – kizárólag a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélyével lehetséges.

11.3. A jelen ÁSZF-ben kifejezetten meghatározott jogokon túlmenően a regisztráció, a Weboldal használata, illetve az ÁSZF egyetlen rendelkezése sem biztosít jogot az Ügyfélnek a Weboldal felületén szereplő bármely kereskedelmi névnek vagy védjegynek bármely használatára, hasznosítására. A Weboldal rendeltetésszerű használatával járó megjelenítésen, az ehhez szükséges ideiglenes többszörözésen és a magáncélú másolatkészítésen túl e szellemi alkotások a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélye nélkül semmilyen egyéb formában nem használhatók fel vagy hasznosíthatók.

12. Jogérvényesítési lehetőségek

12.1. Panaszügyintézés

 

Az Ügyfél a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

Vásárlói ügyfélszolgálat (Vevőszolgálat)

  • Cím: H-9400 Sopron Faller Jenő utca 12.
  • Személyes ügyfélszolgálati nyitva tartás: H-P: 7:30-17:00 Telefonszám: +36-99/510-015
  • Telefonos ügyfélszolgálat nyitva tartás: Munkanapokon 7:30-17:00, szombaton 9:30-12:30
  • Kapcsolattartó személy: Fispán Andor minőségbiztosítási megbízott
  • E-mail: Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.

Az Ügyfél a termékkel vagy a tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogás 12.1. pont szerinti elérhetőségeken terjesztheti elő.

A hatályos jogszabályok értelmében a szóbeli panaszt a Szolgáltató azonnal kivizsgálja, és szükség szerint orvosolja, amennyiben a panasz jellege ezt megengedi. Ha az Ügyfél a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, akkor a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben azt az Ügyfélnek átadja, telefonon közölt szóbeli panasz esetén azt az Ügyfélnek legkésőbb az írásbeli panaszról szóló részben meghatározott érdemi válasszal egyidejűleg megküldi, és a továbbiakban az írásbeli panaszra vonatkozóan rendelkezések szerint jár el.

A telefonon közölt szóbeli panaszt a Szolgáltató kötelezően egy egyedi azonosítószámmal látja el, ami a panasz visszakereshetőségét segíti. Ezt a számot a Szolgáltató az Ügyféllel köteles közölni.

A Szolgáltató az írásbeli panaszt a beérkezését követően harminc napon belül köteles megvizsgálni és érdemben megválaszolni továbbá intézkedni arról, hogy a válasz az Ügyfélhez eljusson. Ha a panaszt a Szolgáltató elutasítja, köteles álláspontját az elutasításra vonatkozó érdemi válaszában megindokolni.

A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát a Szolgáltató köteles öt évig megőrizni.

A Szolgáltató az Ügyfél által előterjesztett kifogásokat a 12.1. pontban megadott közvetlen elérhetőségeken, hétköznapokon 7:30-17:00 között fogadja.

12.2. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Amennyiben a Szolgáltató és az Ügyfél között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva az Ügyfél számára:

Bejegyzés a vásárlók könyvébe. A vásárlók könyve a Szolgáltató üzletében elérhető.

Az ide írott bejegyzésekre a Szolgáltató 30 napon belül írásban válaszol.

  • Panasztétel a Járási Hivataloknál. Amennyiben Ügyfél fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes Járási Hivatalhoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A Járási Hivatalok elérhetőségéről az alábbi linken tájékozódhat: http://jarasinfo.gov.hu/
  • Békéltető testület. A termékek minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából az Ügyfél eljárást kezdeményezhet a lakóhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testületnél. 

Bírósági eljárás. Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 1952. évi III. törvény rendelkezései szerint.

13. Egyéb rendelkezések

13.1. Az AQUA-FILT Webáruház PHP alapokon működő információs rendszer, biztonsági foka megfelelő, használata nem jelent kockázatot, azonban javasoljuk, hogy tegye meg az alábbi óvintézkedéseket: használjon vírus és spyware védelmi szoftvereket friss adatbázissal, telepítse az operációs rendszer biztonsági frissítéseit. A Weboldalon való vásárlás feltételezi az Ügyfél részéről az Internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét és a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását.

 
Google+